Wednesday 28 December 2011

linux dalam kenangan

Salam dan selamat pagi semua . Emm , tajuk kat atas tu memang sangatlah sentimental untuk aku ni. Bukan ape lah , sebab kat " linux " tu banyak sangat kenangan dengan teman-teman seangkatan masa belajar dulu. Suka duka yang takkan aku lupa sampai bila-bila kerana mereka pernah hadir dalam hidup aku.Lagi2 bila 1 kelas berpakat masa tu hujung minggu x blh blk sbb kne ganti kelas lps tu dpt pengarah baru yg garang gila. tambah pulak sabtu tu jgk ade test en.hak lg .. Disebabkan kwn2 sekelas yg sangat2 baik hati cool gila .. atas bantuan kerjasama dari semua pihak dpt jgk ak blk kg ak. Thanx la semua, syg korg weh.. Hehe malu la nangis dlm kelas kan mse pengarah x bg ak blk. Biarpun mereka tah kemana , sibuk menjalani kehidupan sendiri. Walaupun tak selalu berhubung tapi sejujurnya , ak tetap ingat diorang =) selalu sangat aku jumpa diorang , tapi bila online fb la .. tegur tak jugak. Jarang la aku na bertegur dgn diorg sbb ak on pun lps tu tinggal.. Pape pun semoga semua berjaya dunia akhirat. Ak syg kwn2 ak .

Sebenarnya pagi ni aku tengah study sebab naik je cuti ni ari isnin tu terus ngadap test. Hah , nak ke tak nak pokok pangkalnye kena stdy jgk !! Bila jam menghampiri 12 tgh hari ak punye relax sampai nak update blog. hehe terpesong dr pembelajaran dahni. Bukan apa , tiba2 aku teringat zaman aku stdy kat ilpkls dulu , masa tu stdy xla gila bagai nak rak pulun macam sekarang. Lagi pulak course aku pun lepak je .. lepak pun susah kot ak nak paham kejadah semuanye tuh .. (al maklumla gov yg campak ak ke sana) Masa tu kalau masuk lab computer belajar dalam tu , memang tak da ape la .. lect ngajar kt depan ak yg duk bljar ngn member lain blh lagi online , main game .. mse tu mmg heaven gila pnye stdy * mengong btl la klo pk2 blk

Itu dululah ... tapi sekarang ni mane blh ak na buat cmtu lg. kalau la buat jgk alamatnye tah ke mana2 la p pelajaran ak. Dulu lain , sekarang lain. Akan datang bertambah2 la kelainan nye.. 

erkkk ye ak rindu diorg . kesengalan tahap dewa yg melampau . Kisahnye dengan ah coi yang lawak tak habis , tok wan yg asek kena buli , katik dan ujang dengan gelaran raja tido. ( haha tgh belajar blh lg depa tersengguk2 ampa taw.. kelakar noh ) ajie si poket doreamon. nabila yang selalu kena sakat dgn bdk kelas. syafiq mat jiwang. bejar si kanje kuwe. hafiz dgn hal die . mike yg susah bgn pagi asek telat jek. bella johor dgn fid asek bergosip je. wana si penolong kelas yg garang haissh .. din afro kanje si oscar , berkepit kehulu ke hilir same2 .. ida royani dgn sekiannye ... haiii .. rindunye saya dengan gelagat mereka semua. 

okelah , cukup cukup . habis sudah masa untuk mengedate blog ni. kapan2 ak sambung lg ya. huhu sayang seribu kali sayang gmbq kelas na upload xda dah ... kalau ada kn bgs ..  

belajar tu satu ibadah ^_^


No comments: