Friday 9 December 2011

hari - hari yg berlalu meninggalkan aku

selamat pagi semua kawan-kawan .. Seperti biasa aku bangun awal pagi setiap hari. Dan hari ini adalah hari sabtu tanggal 10/12/2011 yang juga tak lama lagi akan memasuki tahun baru dan aku pulak akan mengakhiri umurku pada tahun ini iaitu 22 tahun .. Dan aku macam tapercaya yang ak dah berumur 23 untuk tahun hadapan. Yakkk !! Jangan nak buat perangai macam budak-budak lagi plisss =______=" *umur tu hanya nombor je kan ? so ak akan berada dilandasan matang dan tak dengan betul ( pape tah merepek )

Selepas solat subuh , sapu bilik , kemas ape yang patut , aku baring semula di katil . Termenung punya termenung , baru aku sedar dah 22 tahun aku hidup selama ini . Bangun pagi tanpa dikejutkan oleh ibu bapa untuk solat subuh . Setiap apa yang dilakukan perlu fikir baik buruk sendiri . Dan paling ta. terjangka , YES ! yang selama ini aku dah mula belajar berdikari. ( yang sebenarnye aku amat rindukan masa lalu - berkumpul dirumah ramai2 - family besar ade - semua ta sibuk mcm sekarang - habiskan masa same2 ) Mimpi hanya tinggal mimpi lah sebab makin kita besar makin banyak komitmen yang perlu kita hadap .

So , life sekarang macam ni jugaklah . Setahun lagi aku habis belajar. Mesti rindukan suasana sini jugak nanti. Kawan-kawan kolej , dan akan kah aku jejak kan kaki ke sini lagi ? *persoalannya.

Social life ? emmm kt sini ( kelantan ) ak jarang na kuar jalan2 mana2 tak teruja sangat macam bila aku kat tempat lain. Sebabnya 1)ak xde transport 2)tmpt best2 pon kt mne je kt sini 3)xde kwn yg sekepala blh g jln2 mcm mse ak duk kl ( g tu every weekend ak lanyak berjalan) cukup lah tiga alasan tu.

Walau dimana pun ak tercampak , aku berdoa , moga , setiap apa yang aku lalui ,juga pengalaman yang bakal mendatang , akan lebih manis , akan lebih mendekatkan diriku padaNya.. amin..

cinta .. ?? ada apa dengan cinta ? 
ok aku takde bf . single poeber =)
kenapa ?
kerana kisah silam .

#kalamMu ya Allah ,  memujukku .. " siapalah aku tanpaNya.

1 comment:

Dda Ly said...

insyaAllah, semoga semua yg mendatang akan jadi suwit suwitt aje..:)

meh ke rumah..:)
wedding tanpa pic pengantin...boleh?
keep in touch k..*wink*