Sunday 25 March 2012

reread old message

Assalammualaikum ...

Rasanya dah lama tak meng-update velog ni.. Yelah, dengan menyandang gelaran student tahun ketiga ditahun akhir macam ni lah yang menyebabkan segala kesibukan datang menghimpit sehingga SOB dah aku rasa.

Tadi aku buka balik post2 lama aku, baca balik semua yang telah dikongsikan ... dan betapa teruknya aku sebab baru perasan yang aku ialah seorang yang sangat-sangatlah malas nak reply comment dari followers.. Malu jugak bila baca semula post2 lama.Nampak sangat tak matangnya =P

Mianhamnida , bukan malas nak reply komen anda semua , tapi saya serius busy .. Biasa lepas update  aku jarang amat singgah blog ni .. Maaf lah andai tak terbalas semua komen2.

Gamsahamnida  ... , kepada mereka yang sudi meluangkan masa dengan velog ni. Kalau salah tolong tegur , boleh sy belajar lagi =)

*penat ak kena attachment kat gyne - penat ker ? fuhhhh


No comments: