Saturday 31 March 2012

teringin erti kata lain mengidam

ASSALAMUALAIKUM WBT ..

memori 28032012  

Al-kisahnya , hari ini yang bertarikh 31/3/2012 iaitu jatuh pada hari sabtu. Saje nak bagi tau semua 28/03/2012 haritu birthday aku .. wahaha selamat harijadi yana. Ayahanda yang jauh dimata mengirimkan mesej dipagi buta berbunyi " selamat harijadi sayang , ayah doakan semoga sihat sejahtera .. Jaga diri , akhlak , solat jangan tinggal dan jaga aurat . Ayah syg anak2 ayah " 
2 jam selepas itu , ringtone mesej berlagu .. emak pula mesej " selamat harijadi , mak sayang along .. semoga berjaya dan diberkati Allah .. " mak kat sekolah ni..ade canteen day . Dan kemudian disusuli pula msg dr cousin2 dan adik2ku ..(yang paling byk mestilah kt fb kan ? haha ) TOUCHE bila dapat msg dr mak ayh mcmni. syukran abi,umi..

*paling tak lupa kak fynn jamal wish bufday kt aku. thnx kak .. sampai tua (inshalaah) sy igt :))
kepada semua kawan2 yang wish , terima kasih byk2..syg kalian.

------------------------------------------------
Yang diatas tu selingan je sebenarnya .. emmm ikut plan aku patutnya minggu ni dapat la balik kampung jumpa mak,ayah ,adik2 .. tapi disebabkan aku kerja shift petang , masuk kerja jam 3pm balik jam 10pm .... nak balik kampung masa bila?? mimpi jelah ko yana..So aku simpan hajat aku ni.And another twelve days to go from now on .. aku dapat balik =))

 
korang taw apasal ak letak gmba neh?


Dah lama aku tak balik rumah , tak keluar pergi supermarket .. tak itu tak ini. Semua sebab penat posting (cewahh alasan betul ) Dan disebabkan aku tak kemana-mana , balik kampung pun idak .. makanya disini aku tak beli nutella !! =__________________='  

Harini dalam sejarah , i need to buy bread white and nutella using my own money :D  Nutella is the only reason .. haha !..  tulah cousin suruh aku kawen aku tamau .. juai mahai.Bukan juai mahai kak , cek xmo nikah awai mcm ampa suma. Cek nak keja cari duit byk2 (LOL) kalau kat rumah xpayah pk nk beli nutella sebab memang ade sentiasa .. dah bape bulan ak xhadap mende alah ni?_?

and thanx to my nonor because good faith to help me to buy a great wish ~












No comments: