Tuesday, 12 July 2011

APABILA DIRUMAH ~

Assalamualaikum ...


Bermula dari semalam lagi aku sudah berada didesa tercinta .. Bukan nak bercerita tentang keindahan kampung ataupun keseronokan pulang ke desa ...


Cuma yang ingin aku sampaikan kepada BUAHATIKU atau sesiapa je yang melintasi blog cikyana ni , 
dimaklumkan bahawasanya dengan ini .. (cewahh dah macam nak umum tarikh raya aidilfitri pulak ak ) . 


Dalam beberapa hari ni aku agak tabole nak aktif kat sini lah sebab aku dirumah .. didesa tercinta , ade mak, ayah , dan adik.. Jadinya masa aku untuk mereka tersayang dan tercinta ..


Macam biasa ade pape tinggalkan kt ruang pesanan shoutmix chat kite tu .. nanti cikyana check balik k..
oklah sampai sini saje , ketemu lagi semua .. dun notty2 yah ~


** akanmerinduisemuablogger.sampaiketemulagiyah..



cikyana@homesweethome/hampirnyaramadhan

3 comments:

Gua Tertidur said...

hahahha..nk notty2 jgk! ty follow..gua follow balik..

Marina said...

thanks for follow...dah follow balik :-)

cik yana said...

@gua : hehe haipp !! babap mau? noty laa

@marina : most wc .. ^_^